Vânzări și Distribuție
Provocări
Complexitatea vânzărilor și distribuției presupune o serie de provocări: corelarea cererii cu oferta, acces rapid la situația stocurilor și clienților, fluxuri rapide și eficiente de documente, folosirea mai multor produse software ineficiente și neintegrate care duc la redundanța datelor și care necesită intervenția umană pentru corelarea informațiilor cu potențial ridicat de erori, răspândirea în teritoriu, reducerea cheltuielilor cu menținerea stocurilor.
Satisfacerea clientilor, atragerea altora presupune intergrarea proceselor de vanzare cu productia si cumpararile. Diferitele moduri de organizare a proceselor SCM impun sisteme informatice care sa se adapteze organizatiei.
Se invoca ca anumite sisteme informatice nu functioneaza sau functioneaza greoi pentru ca organizatia nu s-a adaptat proceselor din sistemele informatice.
Se invoca ca anumite sisteme informatice nu functioneaza sau functioneaza greoi pentru ca organizatia nu s-a adaptat proceselor din sistemele informatice.
Fiecare organizatie este diferita si trebuie tratata prin implementarea proceselor specifice. Sistemele de tip ERP implementate sunt mai mult sisteme de gestiune. In etapa actuala sitemele informatice trebuie sa fie de tip EBC-Enterprise Business Capabilility(Gartner). De asemenea sistemele trebuie sa induca costuri reduse pe intregul lant SCM cu actiuni de tip „Push”, realizand o productivitate mare a actiunilor angajatilor.
Funcționalități propuse
- Produse, Servicii, Grupe, Subgrupe, Linii de Business
- Coduri client, Coduri de bare
- Căutare facilă după denumire
- Cerințe clienți, Bonitate clienți
- Comenzi cu programare livrări
- Vânzări în mai multe unități de măsură
- Previzionare stocuri (ATP)
- Livrări, Avizare livrări, Rute de livrare, Liste de prețuri
- Centralizatoare transport, Avize, Facturi, Retururi
- Gestiune marfă în custodie clienți
- Gestiune ambalaje și materiale promoționale
- Reduceri comerciale și financiare
- Avansuri și decontări avans
- Promoții (politici comerciale), Fidelizare
- Organizații vânzari, canale, divizii, proiecte
- Agenți, Target pe structuri de vânzare
- Retail, Magazin On-Line
- Integrare SCM, Integrare BPM
- Expediere
- Integrare EDI
- Automatizarea forței de vânzări
- Business Intelligence
Cu ce putem ajuta
Soluția EMSYS adresează provocările specifice industriei prin integrarea fluxurilor de vânzări și distribuție în ansamblul proceselor organizației și oferirea celor mai bune practici pentru gestionarea fluxului de la cerere sau comanda de vânzare până la livrarea produselor, facturare și colectarea plăților.
Prin integrarea modulelor EMSYS Financial, EMSYS Logistics, EMSYS HR&Payroll, EMSYS Business Intelligente, EMSYS BPM, EMSYS PM sistemul elimină redundanța datelor și potențialul de apariție a erorilor la trecerea dintr-un sistem în altul reușind astfel să ofere informațiile necesare la nivel de management pentru a putea lua decizii strategice în vederea corelării dintre cerere și ofertă.
Este posibilă configurarea fluxului de vânzare / distribuție astfel încât acesta să modeleze realitatea din cadrul organizației, cât și dezvoltarea și reorganizarea ulterioară a acesteia, prin: business-unit-uri, organizații de vânzări, canale de distribuție, agenți, etc.
Prin modelările și configurările realizate în sistem, procesele operaționale sunt reprezentate automat în componenta financiar – contabilă, datele financiare pentru clienți și furnizori sunt disponibile în orice moment. Se pot implementa procese specifice de vanzare prin definirea lor in componenta BPM integrata nativ cu EMSYS ERP.
De asemenea pot fi implementate procese si metode de fidelizare a clientilor prin puncte, vouchere, discounturi si alte reguli prin apelarea unor componente externe configurabile. Procesele de vanzare pot incepe printr-un magazin On-Line, prin importuri prin servicii web, EDI, fisiere XLS, CSV.
Este implementata practica comerciala uzuala in stransa corelatie cu procesele de cumparari, productie. Se pot obtine o multime de rapoarte pe multe dimensiuni de management si analiza.