Suport Tehnic

b3lineicon|b3icon-phone||Phone

Pregătiți să ajutăm

Divizia de asistență EMSYS, cu experiența dobândită din peste 150 de proiecte finalizate cu succes, oferă expertiză tehnică și operațională pentru a ajuta clienții să își maximizeze investiția în produsele noastre.

Specialiștii noștri de asistență sunt disponibili pentru a răspunde la problemele clienților și pentru a oferi soluția optimă pentru rezolvarea acestora. Știm că timpul înseamnă bani, așa că răspunsul nostru va fi prompt.

Beneficiile asistenței PRODINF Software sunt:

  • asistență la sediul clientului;
  • asistență și suport on-line prin intermediul internetului
  • asistență la sediul nostru

Pentru a accesa zona de asistență online, utilizați butonul de mai jos

ro_RORO
Detalii
Despre
Politica Cookie
Acest site utilizează cookie-uri. Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul.
De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate şi de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Cookie-urile sunt mici fişiere de text ce pot fi utilizate de către site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficientă.
Legea stipulează că putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs., în cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs.
Acest site utilizează diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de către servicii părţi terțe care apar pe paginile noastre.
Puteți, în orice moment, să modificați sau să vă retrageți acordul din Declarația privind modulele cookie de pe website-ul nostru.
Permite selecţia
Permite toate